tisdag 24 januari 2012

Award


Jag har fått en award, tack så jättemycket
Pyssel och mums . Mitt hjärta slår en extra volt
när någon lämnar kommentar och då ska vi inte
snacka vad den gör om jag får en award. Tack än en gång.

Lite regler medföljer nästan alltid och det är kul
  • Tacka den som gett utmärkelsen och länka dit
  • Skriv den 5 bloggar man vill lämna awarden vidare till
  • Låt dem veta det genom att lämna en kommentar
  • till sist hoppas man att de utvalda vill lämna vidare....
Som sagt välja ut fem är inte lätt, det är många man vill uppmärksamma.
Dessa har jag valt denna gång

Ingmarie pysslar
Stick och virka
Crochetra
Änglastina
Saanins Design

Om ni inte varit inne på deras bloggar så gör det.

3 kommentarer:

  1. Tack *piashobby*...
    Skitroligt att få en awards.
    Men jag kan inte länka och sånt ..
    Så vad gör jag då ..
    Ska kolla om jag kan klura ut det !!
    TACK och ha det bäst !

    SvaraRadera
  2. Tack så hemskt mycket för awarden, alltid roligt. Nu ska jag skicka den vidare.

    SvaraRadera