söndag 15 januari 2012

Award


Jag har fått en award av Sharon
Jag ska sända denna vidare till bloggare med
mindre än 200 följare.
Thank you Sharon for this award =O)
Välja ut bara fem är inte lätt, men dessa vill jag uppmärksamma.

Jannas Amigurumisar, underbara skapelser och inspirerande blogg.

Brittas Ami, en tjej som virkar i samma takt som en kulspruta och
vilken fantasi hon har.

Pyssligheter, Denice pysslar med sina två barn olika saker

Virknålens hemligheter, hos Erika har jag köpt roliga och
härliga mönster

Eva handarbetar, Eva gör som jag lite av varje, både virkar och stickar

Har ni inte tittat in på dessa bloggar än så gör det gärna=O)

3 kommentarer:

  1. Tack Pia för detta. Nu får jag välja fem andra bloggar kan jag tro. Eva

    SvaraRadera
  2. Fina bloggar!
    Jag har länkat till ett mönster hos dig från min blogg. http://mestvirkat.blogspot.com Tack för det!

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack så jättemycket för awarden! Jag har inte bloggat på länge, så det tog ett tag innan jag såg, men jag blev väldigt glad för det :-) Jag har inte varit pyssellös (när skulle det hända liksom ;-) ) men det är inte så mycket som blivit färdigt. Ha en fortsatt trevlig helg, och tack än en gång!

    SvaraRadera