tisdag 29 juni 2010

Sjuk igen

Jag har verkligen fått allt denna vår, har legat igen med feber o hosta, virka har jag knappt kunnat för all värk och det har varit värst. Feber och hosta kan man klara, MEN INTE KUNNA VIRKA =0(
Men nu är jag bättre så nu ska ta tag i allt som jag vill göra och det är en massa. Under tiden har det kommit mycket på allas bloggar och man blir såå inspirerad.
Ska nu sätta mig och fixa mönstren på de Barba-figurerna som är färdiga. Mama är på gång, men hon blir nog värst, svart är hemskt att virka i.
Ska nu ut i solen =o)

1 kommentar:

  1. Vad jobbigt för dig att vara så mycket "okry".
    Skönt att höra att det börjat vända i alla fall.
    Ja, visst känner man sig handikappad när man inte kan/har möjlighet att virka?!
    Avundas dig som kan hålla reda på att skriva ned mönster...det vill jag också kunna!

    Vilken fin 2:a blogg du har! =)

    Hoppas nu du får vara kry resten av sommaren!

    SvaraRadera