torsdag 10 juni 2010

Award













Jag har fått en award igen, denna gång av
lady night, TACK,
Har varit sjuk, så orken har inte varit på topp.
Det verkar som jag får alla vårens förkylningar i år,
jag som sällan är sjuk. That´s life =O)

Det kommer lite regler på köpet.
Man ska länka till personen som
gav bort utmärkelsen och sedan
skriva 7 intressanta saker om sig
själv. Slutligen ska man välja 7 andra
bloggar att skicka vidare awarden till.

Nu till 7 saker som kan vara inressant om mig.
1. Mina mönster har jag stjärnkoll på.
2. Min mamma satte virknålen i min hand när jag var fyra.
3. Kan inte somna utan att lägga en patiens.
4. Älskar siffror, tycker om att bokföra
5. Har en underbar, snäll och genomgod man.
6. Har varit hemförsäljare
7. När jag vill varva ned, då sätter jag mig i
min fåtölj och virkar

Sen till 7 st bloggare som jag vill ge en award.












4 kommentarer:

  1. Heeej! Tack för awarden :) Jag önskar jag kunde klona hyllan, kanske på klura lite och uppfinna en klonapparat ;)

    Vad fina dina barbafigurer är !

    SvaraRadera
  2. Du har blivit taggad! Kolla in min blogg för mer info =)

    Häls. Erika

    SvaraRadera