fredag 30 april 2010

Tävling




















Nu när det börjat rulla in gäster på min sida
vill jag ha en liten tävling, som passar till
studenten. Har ett mönster från Elisés
pärlateljé som inte är använd och innehåller
bild som ovan + mönster till studentmössan.
Jag skickar även med mönsterkopior på pojken
och flickan.
I paketet finns det även pärlor och garn till student-
mössan. Skickar med en nål också, så det är bara
att sätta igång.
Vill ni ha en lott så skriv en kommentar, för två lotter
bli följare, för tre lotter länka till mig.
Det blir en kort tid på tävlingen pga att vinnaren
ska ha en chans att få en mössa färdig.
Tävlingen slutar 18 maj kl 24.00
Ni som inte har någon blogg kan kommentera och
maila mig på pialarsson61@gmail.com så slipper ni
ha eran mail på nätet.

LYCKA TILL







1 kommentar:

  1. Hej Hej!
    Härlig tävling! Klart jag vill vara med :) Är redan följare av din blogg och jag länkar med bild på min blogg.

    SvaraRadera