Plockade fram mina studentmönster för fick beställning så det blir nästa
söndag 4 maj 2014
onsdag 16 april 2014
Nu har jag varit på min första kurstillfälle. Är tänkt att till hösten leda kurs i virkning och Amigurumi.
Tidigare stod jag på en hantverksmässa och visade olika saker som jag virkat och de som ville fick testa att virka. Inget ville jag sälja den dagen utan visa upp vad man kan göra.
Man kunde även skriva upp sig som intresserad av att gå kurs.
Tidigare stod jag på en hantverksmässa och visade olika saker som jag virkat och de som ville fick testa att virka. Inget ville jag sälja den dagen utan visa upp vad man kan göra.
Man kunde även skriva upp sig som intresserad av att gå kurs.
söndag 30 mars 2014
lördag 29 mars 2014
torsdag 13 mars 2014
onsdag 5 mars 2014
Lite nytt
Nu är det ett tag sen jag la upp lite nytt.
Har inte varit overksam, men dålig på att fota det jag gjort innan jag gett bort det.
onsdag 1 januari 2014
måndag 2 december 2013
Jag vann
Jag har vunnit två mönster av Britt-Marie, brittas ami, och igår var jag och köpte mig en ny virknål. Virkade lite med den och idag har jag inte mer ont än vanligt :-)
Det känns som otroligt bra.
Tack än en gång Britt-Marie
lördag 9 november 2013
Länge sen
Nu var det länge sen jag la ut nåt här. Nåt har jag gjort men inte haft lusten att lägga ut.
Idag är vi utan TV och på dess plats ett litet pussel jag knåpade ihop nu på eftermiddagen.
torsdag 1 augusti 2013
Poncho
Köpte en nästan färdig poncho på tradera lillkusinen skulle få den. Av garnet som blev över blev det en liten väska.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)











